Wise Registry Cleaner یک نرم افزار پاک کننده رجیستری و رجیستری رایگان بهینه ساز قدرتمند است. این سرعت کامپیوتر خود را با تمیز کردن رجیستری ویندوز شما.


Wise Registry Cleaner هدیه نشانی از یک کار شسته و رفته در تمیز کردن آشغال رجیستری. این کل رجیستری ویندوز خود را با تنها چند ثانیه توسط الگوریتم اسکن پیشرفته خود را اسکن کنید.


Wise Registry Cleaner را به رجیستری اسکن، ضعیف رجیستری یتیم و یا بد، و شما نشان می دهد نام و مقدار برای هر.


Wise Registry Cleaner شناسایی رجیستری که ممکن است خطرناک را حذف کنید، و کسانی که امن را حذف کنید، بنابراین شما می توانید بین دو تمایز قائل شود. همچنین این نرم افزار شما تصمیم می گیرید که نوشته را حذف کنید، و که برای حفظ.





علاوه بر این، آن را نیز می توانید به بالا رجیستری خود را قبل از اسکن، به طوری که شما می توانید آن را بازگرداند، اگر برنامه باعث هیچ مشکلی.


Wise Registry Cleaner یک 4+ ساخته شده در ابزار بهینه سازی رجیستری است، از جمله پشتیبان گیری رجیستری، رجیستری بازگرداندن، Defrag رجیستری و تمیز کننده رجیستری. تابع رفع خطا در حرفه ای به طور خودکار حذف و رفع تمام مشکلات رجیستری ویندوز خود را.


Wise Registry Cleaner ویژگی های کلیدی:


Wise Registry Cleaner رجیستری کل فقط چند ثانیه طول می کشد.

پشتیبان گیری از رجیستری آن را بی خطر برای بازگرداندن است.

رجیستری یکپارچه سازی را ساختار رجیستری خود را.

کار برنامه ریزی شده را قادر می سازد.

بسیار آسان برای استفاده برای کاربران تازه کار و جوانب مثبت به طور یکسان.

بهبود عملکرد کامپیوتر با حذف و بهینه سازی تمام کلید های رجیستری نامعتبر و اقلام خطا.

فضای مجاز: نامحدود پشتیبانی فنی رایگان.

رجیستری در حال رشد نگه می دارد هنگام استفاده از ویندوز، به طوری که موارد منسوخ در رجیستری، که در نهایت به تخریب عملکرد و حتی سقوط سیستم منجر شود. Wise Registry Cleaner اسکن رجیستری ویندوز و خطاها و موارد باقی مانده در رجیستری و سپس پاک و یا آنها را defrags. با تعمیر این آیتم ها باقی مانده و خراب در رجیستری ویندوز، سیستم خود را سریع تر و با ثبات تر اجرا خواهد شد.


سیستم های پشتیبانی شده عامل: Windows XP، ویستا، 7، 8، 8.1، 10 (32 بیتی، 64 بیتی).